Usługa Mój Rachunek
Bank Spółdzielczy w Nałęczowie wdrożył w bankomatach nowe usługi, z których już dziś mogą Państwo korzystać. W związku z powyższym zachęcamy do uruchomienia usługi „Mój Rachunek” w bankomacie. Usługę uruchamia się samodzielnie i jednorazowo w dowolnym bankomacie naszego banku. Nowe usługi mają na celu podniesienie bezpieczeństwa realizowanych transakcji online w bankomatach i udostępnienie Państwu dodatkowych, darmowych usług związanych z Państwa rachunkiem:
- Wypłaty gotówki
- Wpłaty gotówki (wszystkie nominały banknotów, jednorazowo 200 szt.) - tylko we wpłatomacie
- Wykonywanie przelewów w oparciu o kod kreskowy lub zdefiniowanych w Internet Bankingu
- Sprawdzenie zaplanowanych operacji
- Sprawdzenie stanu rachunku i ostatnie operacje
- Wydruk wyciągu
- Doładowanie telefonów komórkowych prepaid
- Zakładanie lokat
- BLIK
- Sm@rt wypłata – wypłata na telefon komórkowy
Wkrótce:
- spłaty/podgląd kredytów
- inne
Zachęcamy do korzystania z usług w bankomatach Banku Spółdzielczego w Nałęczowie.
Uruchomienie usługi „Mój Rachunek” w bankomacie (jednorazowo):
- Wprowadzić kartę do czytnika bankomatu/wpłatomatu
- Wprowadzić PIN
- Wybrać opcję „Odblokuj PIN” *
- Następnie opcja Aktywuj usługę Mój rachunek
- Jako hasło wpisać ten sam PIN dwukrotnie *
- Nacisnąć Akceptuj
* - Potwierdzenie:
- Ekran
- Drukarka
- Brak