Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Usługa Mój Rachunek

Bank Spółdzielczy w Nałęczowie wdrożył w bankomatach nowe usługi, z których już dziś mogą Państwo korzystać. W związku z powyższym zachęcamy do uruchomienia usługi „Mój Rachunek” w bankomacie. Usługę uruchamia się samodzielnie i jednorazowo w dowolnym bankomacie naszego banku. Nowe usługi mają na celu podniesienie bezpieczeństwa realizowanych transakcji online w bankomatach i udostępnienie Państwu dodatkowych, darmowych usług związanych z Państwa rachunkiem:

  • Wypłaty gotówki
  • Wpłaty gotówki (wszystkie nominały banknotów, jednorazowo 200 szt.)  - tylko we wpłatomacie
  • Wykonywanie przelewów w oparciu o kod kreskowy lub zdefiniowanych w Internet Bankingu
  • Sprawdzenie zaplanowanych operacji
  • Sprawdzenie stanu rachunku i ostatnie operacje
  • Wydruk wyciągu
  • Doładowanie telefonów komórkowych prepaid
  • Zakładanie lokat
  • BLIK
  • Sm@rt wypłata – wypłata na telefon komórkowy

Wkrótce:

  • spłaty/podgląd kredytów
  • inne

Zachęcamy do korzystania z usług w bankomatach Banku Spółdzielczego w Nałęczowie.

Uruchomienie usługi „Mój Rachunek” w bankomacie (jednorazowo):

  • Wprowadzić kartę do czytnika bankomatu/wpłatomatu
  • Wprowadzić PIN
  • Wybrać opcję „Odblokuj PIN” *
  • Następnie opcja Aktywuj usługę Mój rachunek
  • Jako hasło wpisać ten sam PIN dwukrotnie *
  • Nacisnąć Akceptuj

- Potwierdzenie:
   - Ekran
   - Drukarka
   - Brak