Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Aplikacja mobilna Nasz Bank (Android, iOS)

naszbankAplikacja mobilna Nasz Bank rozszerza system bankowości internetowej o obsługę mobilną.


Natywna aplikacja Nasz Bank, instalowana na telefonie jest rozszerzeniem systemów bankowości internetowej Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm, będąc ich integralną częścią. Aplikacja posiada intuicyjne interfejsy zgodne z standardem Google dla systemu Android oraz Apple dla systemu iOS. Dzięki temu użytkownicy wykorzystując dotychczasowe swoje doświadczenie, widząc elementy znane z innych aplikacji, nie muszą uczyć się obsługi "od nowa" i mogą korzystać z niej bez obaw. Udało nam się przy tym zachować nowoczesny wygląd aplikacji, stworzonej specjalnie dla klientów systemu bankowości internetowej. Proponowana aplikacja pozwoli korzystać z usług banku na urządzeniach mobilnych (telefony komórkowe typu smartfon, tablety) w wygodny sposób, za pomocą interfejsu dostosowanego do ekranów dotykowych obsługiwanych palcem.

Dzięki nowym funkcjom aplikacja umożliwia między innymi obsługę produktów bankowych, geolokalizację bankomatów i placówek banku, realizację przelewu QR, składanie zlecań sm@rt wypłat, obsługę powiadomień PUSH, logowanie biometryczne i inne.

Pierwszoplanowe funkcje aplikacji Nasz Bank:

Korzyści:

Autoryzacja mobilna
Aplikacja Nasz Bank, jako element systemów bankowości internetowej, może służyć do autoryzacji dyspozycji składanych w systemach Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm. Aplikacja zapewnia zgodną z dyrektywą PSD2, dodatkową, bezpieczną i wygodną autoryzację transakcji bankowych i dyspozycji składanych w systemie. Autoryzacja mobilna w aplikacji zastępuje jednorazowe hasła autoryzujące z kart kodów lub wysyłane w komunikatach SMS. Użytkownik systemu bankowości internetowej nie musi czekać na SMS i przepisywać haseł z telefonu do systemu w komputerze. Niezbędne dane do autoryzacji dyspozycji wysyłane są do aplikacji i wyświetlane jako powiadomienia na telefonie klienta. Wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji, żeby zatwierdzić lub odrzucić dyspozycję. Powiadomienia autoryzacyjne wysyłane są na telefon klienta nie zależnie od tego, czy aplikacja w danym momencie jest uruchomiona, czy też nie.
Użytkownik aplikacji ma możliwość wglądu w pełną historię zleceń autoryzujących wraz ze szczegółami autoryzowanych operacji powiązanych z rachunkiem.
Powiadomienia autoryzujące wysyłane są jako wiadomości PUSH, które nie generują kosztów dla banku i klienta. Komunikaty nie są dostępne dla innych aplikacji, dają pełną gwarancję bezpieczeństwa i autentyczności.

Instrukcja obsługi:

W celu aktywacji aplikacji mobilnej na urządzeniu należy w serwisie Internet Banking dodać urządzenie mobilne:
Ustawienia - KANAŁY DOSTĘPU I URZĄDZENIA  dodać urządzenie: 

aplikacja1 -> aplikacja2 -> aplikacja3 -> aplikacja4

Po wprowadzeniu hasła autoryzacyjnego otrzymamy kod QR do zeskanowania w aplikacji mobilnej podczas jej aktywacji.

Aplikację mobilną instalujemy ze sklepu Google Play (Android) lub ze sklepu AppStore (iOS).

Google Play (Android)

qr aplikacja android

pdfAplikacja mobilna Nasz Bank (Android) - Klient indywidualny

Apple AppStore (iOS)

aplikacja ios

pdfAplikacja mobilna Nasz Bank (iOS) - Klient indywidualny

Polityka prywatności:

Aplikacja mobilna BS Nałęczów (Aplikacja) została wyprodukowana dla Klientów Banku Spółdzielczego w Nałęczowie (Bank) przez Zakład Usług Informatycznych NOVUM Sp. z o.o. z siedzibą w Łomży (Novum), w Polsce. Aplikacja umożliwia dostęp do usług Banku Spółdzielczego z urządzenia mobilnego.

  1. Klient pobierając aplikację z portalu internetowego wyraża zgodę na jej instalację i użytkowanie oraz na poniższe zasady Polityki Prywatności. Klient może w każdym momencie usunąć aplikację z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych w Banku ani na działalnie innych aplikacji, związanych ze zdalnym dostępem Klienta do usług w Banku.
  2. NOVUM nie przechowuje żadnych danych związanych z Aplikacją i usługą świadczoną przez Bank za pomocą Aplikacji, w tym żadnych danych osób, które pobierają Aplikację na swoje urządzenie mobilne.
  3. Aplikacja na urządzeniu mobilnym:
    • komunikuje się z systemami Banku, w którym Klient prowadzi swój rachunek, z użyciem mechanizmów szyfrujących,
    • uzyskuje dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
      • pamięci,
      • komunikacji sieciowej - pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu Wi-Fi,
      • informacji o lokalizacji,
      • aparatu fotograficznego,
      • danych kontaktów.
  4. Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji, nie przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych Klienta Banku, dostępnych po zalogowaniu.
  5. Dane Klienta związane z usługą świadczoną przez Bank mogą być pobierane z Banku przez Aplikację. W takim przypadku są one krótkotrwale przechowywane na urządzeniu mobilnym w celu ich wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do wyłączenia Aplikacji.
  6. W przypadku braku zgody na niniejszą Politykę Prywatności prosimy nie instalować Aplikacji lub ją usunąć z urządzenia mobilnego.
  7. Bank zastrzega sobie prawo zmiany Polityki Prywatności poprzez opublikowanie nowej Polityki Prywatności na stronie www.