Aplikacja mobilna Nasz Bank (Android, iOS)
Aplikacja mobilna Nasz Bank rozszerza system bankowości internetowej o obsługę mobilną.
Natywna aplikacja Nasz Bank, instalowana na telefonie jest rozszerzeniem systemów bankowości internetowej Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm, będąc ich integralną częścią. Aplikacja posiada intuicyjne interfejsy zgodne z standardem Google dla systemu Android oraz Apple dla systemu iOS. Dzięki temu użytkownicy wykorzystując dotychczasowe swoje doświadczenie, widząc elementy znane z innych aplikacji, nie muszą uczyć się obsługi "od nowa" i mogą korzystać z niej bez obaw. Udało nam się przy tym zachować nowoczesny wygląd aplikacji, stworzonej specjalnie dla klientów systemu bankowości internetowej. Proponowana aplikacja pozwoli korzystać z usług banku na urządzeniach mobilnych (telefony komórkowe typu smartfon, tablety) w wygodny sposób, za pomocą interfejsu dostosowanego do ekranów dotykowych obsługiwanych palcem.
Dzięki nowym funkcjom aplikacja umożliwia między innymi obsługę produktów bankowych, geolokalizację bankomatów i placówek banku, realizację przelewu QR, składanie zlecań sm@rt wypłat, obsługę powiadomień PUSH, logowanie biometryczne i inne.
Pierwszoplanowe funkcje aplikacji Nasz Bank:
- swobodny i bezpieczny dostęp do usług banku na urządzeniach mobilnych,
- wygodna obsługa urządzeń z ekranem dotykowym,
- weryfikacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,
- lista rachunków, lokat, salda, informacje,
- lista kredytów, opis, harmonogramy spłat,
- historia operacji, filtrowanie, wyszukiwanie,
- przelewy jednorazowe, predefiniowane, ZUS, US, sm@rt>;;
- wypłata (operacje realizowane w bankomacie bez karty),
- przelew QR (płatności bez wpisywania danych, wczytywanie faktur z QR kodem),
- logowanie – kod PIN, odcisk palca, rozpoznawanie twarzy,
- wiadomości i powiadomienia PUSH (automatyczne komunikaty wyświetlane w aplikacji, niegenerujące kosztów dla klienta),
- mobilna autoryzacja zgodna z PSD2 (token elektroniczny),
- geolokalizacja (wyszukiwanie bankomatów i placówek banku).
- mobilność – natywna aplikacja dostosowana jest do urządzeń przenośnych: telefony komórkowe, tablety,
- dostęp do usług banku 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas,
- wygodna kontrola środków na rachunkach,
- wygodna mobilna autoryzacja dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej,
- większa satysfakcja klienta z korzystania z usług banku.
Po wprowadzeniu hasła autoryzacyjnego otrzymamy kod QR do zeskanowania w aplikacji mobilnej podczas jej aktywacji.
Aplikację mobilną instalujemy ze sklepu Google Play (Android) lub ze sklepu AppStore (iOS).
Google Play (Android)
Aplikacja mobilna Nasz Bank (Android) - Klient indywidualny
Apple AppStore (iOS)
Aplikacja mobilna Nasz Bank (iOS) - Klient indywidualny
Polityka prywatności:
Aplikacja mobilna BS Nałęczów (Aplikacja) została wyprodukowana dla Klientów Banku Spółdzielczego w Nałęczowie (Bank) przez Zakład Usług Informatycznych NOVUM Sp. z o.o. z siedzibą w Łomży (Novum), w Polsce. Aplikacja umożliwia dostęp do usług Banku Spółdzielczego z urządzenia mobilnego.
- Klient pobierając aplikację z portalu internetowego wyraża zgodę na jej instalację i użytkowanie oraz na poniższe zasady Polityki Prywatności. Klient może w każdym momencie usunąć aplikację z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych w Banku ani na działalnie innych aplikacji, związanych ze zdalnym dostępem Klienta do usług w Banku.
- NOVUM nie przechowuje żadnych danych związanych z Aplikacją i usługą świadczoną przez Bank za pomocą Aplikacji, w tym żadnych danych osób, które pobierają Aplikację na swoje urządzenie mobilne.
- Aplikacja na urządzeniu mobilnym:
- komunikuje się z systemami Banku, w którym Klient prowadzi swój rachunek, z użyciem mechanizmów szyfrujących,
- uzyskuje dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
- pamięci,
- komunikacji sieciowej - pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu Wi-Fi,
- informacji o lokalizacji,
- aparatu fotograficznego,
- danych kontaktów.
- Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji, nie przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych Klienta Banku, dostępnych po zalogowaniu.
- Dane Klienta związane z usługą świadczoną przez Bank mogą być pobierane z Banku przez Aplikację. W takim przypadku są one krótkotrwale przechowywane na urządzeniu mobilnym w celu ich wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do wyłączenia Aplikacji.
- W przypadku braku zgody na niniejszą Politykę Prywatności prosimy nie instalować Aplikacji lub ją usunąć z urządzenia mobilnego.
- Bank zastrzega sobie prawo zmiany Polityki Prywatności poprzez opublikowanie nowej Polityki Prywatności na stronie www.