• Bank Spółdzielczy w Nałęczowie, ul. 1 Maja 16, 24-150 Nałęczów, e-mail: info@bsnaleczow.pl
  • Logowanie do bankowości
  • Internet Banking

    Aplikacja mobilna Nasz Bank (Android, iOS)

     

    Aplikacja mobilna Nasz Bank rozszerza system bankowości internetowej o obsługę mobilną.


    Natywna aplikacja Nasz Bank, instalowana na telefonie jest rozszerzeniem systemów bankowości internetowej Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm, będąc ich integralną częścią. Aplikacja posiada intuicyjne interfejsy zgodne z standardem Google dla systemu Android oraz Apple dla systemu iOS. Dzięki temu użytkownicy wykorzystując dotychczasowe swoje doświadczenie, widząc elementy znane z innych aplikacji, nie muszą uczyć się obsługi "od nowa" i mogą korzystać z niej bez obaw. Udało nam się przy tym zachować nowoczesny wygląd aplikacji, stworzonej specjalnie dla klientów systemu bankowości internetowej. Proponowana aplikacja pozwoli korzystać z usług banku na urządzeniach mobilnych (telefony komórkowe typu smartfon, tablety) w wygodny sposób, za pomocą interfejsu dostosowanego do ekranów dotykowych obsługiwanych palcem.

    Dzięki nowym funkcjom aplikacja umożliwia między innymi obsługę produktów bankowych, geolokalizację bankomatów i placówek banku, realizację przelewu QR, składanie zlecań sm@rt wypłat, obsługę powiadomień PUSH, logowanie biometryczne i inne.

     

    Pierwszoplanowe funkcje aplikacji Nasz Bank:

    • swobodny i bezpieczny dostęp do usług banku na urządzeniach mobilnych,
    • wygodna obsługa urządzeń z ekranem dotykowym,
    • weryfikacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,
    • lista rachunków, lokat, salda, informacje,
    • lista kredytów, opis, harmonogramy spłat,
    • historia operacji, filtrowanie, wyszukiwanie,
    • przelewy jednorazowe, predefiniowane, ZUS, US, sm@rt
    • wypłata (operacje realizowane w bankomacie bez karty),
    • przelew QR (płatności bez wpisywania danych, wczytywanie faktur z QR kodem),
    • logowanie – kod PIN, odcisk palca, rozpoznawanie twarzy,
    • wiadomości i powiadomienia PUSH (automatyczne komunikaty wyświetlane w aplikacji, niegenerujące kosztów dla klienta),
    • mobilna autoryzacja zgodna z PSD2 (token elektroniczny),
    • geolokalizacja (wyszukiwanie bankomatów i placówek banku).

     

    Korzyści:

    • mobilność – natywna aplikacja dostosowana jest do urządzeń przenośnych: telefony komórkowe, tablety,
    • dostęp do usług banku 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas,
    • wygodna kontrola środków na rachunkach,
    • wygodna mobilna autoryzacja dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej,
    • większa satysfakcja klienta z korzystania z usług banku.

     

    Autoryzacja mobilna
    Aplikacja Nasz Bank, jako element systemów bankowości internetowej, może służyć do autoryzacji dyspozycji składanych w systemach Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm. Aplikacja zapewnia zgodną z dyrektywą PSD2, dodatkową, bezpieczną i wygodną autoryzację transakcji bankowych i dyspozycji składanych w systemie. Autoryzacja mobilna w aplikacji zastępuje jednorazowe hasła autoryzujące z kart kodów lub wysyłane w komunikatach SMS. Użytkownik systemu bankowości internetowej nie musi czekać na SMS i przepisywać haseł z telefonu do systemu w komputerze. Niezbędne dane do autoryzacji dyspozycji wysyłane są do aplikacji i wyświetlane jako powiadomienia na telefonie klienta. Wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji, żeby zatwierdzić lub odrzucić dyspozycję. Powiadomienia autoryzacyjne wysyłane są na telefon klienta nie zależnie od tego, czy aplikacja w danym momencie jest uruchomiona, czy też nie.
    Użytkownik aplikacji ma możliwość wglądu w pełną historię zleceń autoryzujących wraz ze szczegółami autoryzowanych operacji powiązanych z rachunkiem.
    Powiadomienia autoryzujące wysyłane są jako wiadomości PUSH, które nie generują kosztów dla banku i klienta. Komunikaty nie są dostępne dla innych aplikacji, dają pełną gwarancję bezpieczeństwa i autentyczności.

     

    Instrukcja obsługi:

    W celu aktywacji aplikacji mobilnej na urządzeniu należy w serwisie Internet Banking dodać urządzenie mobilne:
    Ustawienia - KANAŁY DOSTĘPU I URZĄDZENIA  dodać urządzenie: 

     ->  ->  -> 

    Po wprowadzeniu hasła autoryzacyjnego otrzymamy kod QR do zeskanowania w aplikacji mobilnej podczas jej aktywacji.

     

    Aplikację mobilną instalujemy ze sklepu Google Play (Android) lub ze sklepu AppStore (iOS).


    Google Play (Android)

     

    Aplikacja mobilna "Nasz Bank" (Android)


    Apple AppStore (iOS)

     

    Aplikacja mobilna "Nasz Bank" (iOS)


     

    wstecz
    Zamknij x
    W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.