• Bank Spółdzielczy w Nałęczowie, ul. 1 Maja 16, 24-150 Nałęczów, e-mail: info@bsnaleczow.pl
  • Logowanie do bankowości
  • Sprawy bieżące

    Instrukcja sposobu składania oświadczenia o rozliczeniu Tarczy 2.0.

    Uprzejmie informujemy, że dla klientów bankowości internetowej (IB) i bankowości internetowej dla firm (IBF) została udostępniona instrukcja opisująca sposób składania oświadczenia o rozliczeniu Tarczy 2.0.

     

     

    Świąteczny kredyt

    Pomożemy Ci aby w  święta spełniły się Twoje marzenia i abyś Ty spełnił marzenia Twoich bliskich.

     

     

    Uwaga na fałszywe SMSy

    Oszuści rozsyłają fałszywe SMSy o treści:
    "Zostałes skierowany do odbycia 10-dniowej kwarantanny".

    Link zawarty w wiadomości prowadzi do strony zawierającej złośliwe oprogramowanie, które potrafi wykradać hasła do bankowości elektronicznej.

    Poniżej zrzuty ekranu jak wygląda wiadomość i strona ze złośliwym oprogramowaniem:

     

    Zmiana regulaminu otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych

    Bank Spółdzielczy w Nałęczowie uprzejmie informuje, że od dnia 22 listopada 2021r. zmianie ulega "Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych w Banku Spółdzielczym w Nałęczowie".

    Aktualnie obowiązujący i przyszły "Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych" znajdują się na stronie Banku.

     

    Oferta > Wnioski i regulacje

    Blikomania

    Każdy Klient, który wykona transakcję BLIKIEM, może wziąć udział w losowaniu atrakcyjnych nagród. Codziennie przyznawanych jest 135 nagród o wartości 100 zł, a na koniec każdego miesiąca można wygrać nagrodę główną w wysokości 100 tys. zł. Losowania odbywają się raz w tygodniu, a łączna pula nagród w tegorocznej edycji to ponad 2 mln zł. Aby wziąć udział w loterii, należy zarejestrować się na stronie www.blikomania.pl.

     

    Zasady:

    1. Wypełnij formularz rejestracyjny
    2. Potwierdź rejestrację klikając w link otrzymany mailem
    3. Dokonaj wpłaty weryfikacyjnej 1zł na rzecz Fundacji Uniwersytet Dzieci
    4. Płać w internecie, przelewaj na telefon, płać w sklepie, wypłacaj/wpłacaj
    5. Jeśli wygrasz dostaniesz wiadomość email.

     

    Pełny i aktualny regulamin dostępny na stronie www.blikomania.pl.

    Zmiana tabeli opłat i prowizji

    Bank Spółdzielczy w Nałęczowie uprzejmie informuje, że od dnia 17 maja 2021r. zmianie ulega "Tabela opłat i prowizji bankowych Banku Spółdzielczego w Nałęczowie dla klientów instytucjonalnych" oraz "Tabela opłat i prowizji bankowych Banku Spółdzielczego w Nałęczowie dla klientów indywidualnych" .

    Aktualnie obowiązujące Tabele opłat i prowizji Banku Spółdzielczego w Nałęczowie znajdują się na stronie Banku.

    https://bsnaleczow.pl/prowizje-i-oprocentowanie.html

    Zmiana podejścia przy weryfikacji umocowań w procesie umorzeń subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0.

    Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z Komunikatem wydanym przez PFR w sprawie rozliczenia subwencji finansowych udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0. grupa beneficjentów, którzy dostarczyli niekompletne lub nieprawidłowe dokumenty poświadczające umocowanie albo w ogóle nie dostarczyli dokumentów poświadczających umocowanie otrzyma decyzję z informującą o zidentyfikowaniu przez PFR okoliczności uniemożliwiających ustalenie wysokości Subwencji Finansowej podlegającej zwrotowi i będzie podlegać postępowaniu wyjaśniającemu.

    Szczegóły znajdą Państwo w zaktualizowanym Komunikacie Polskiego Funduszu Rozwoju S.A.

    Zapraszamy do zapoznania się.

    Nowoczesny bankomat recyklingowy w Wąwolnicy

    Z przyjemnością informujemy o wymianie bankomatu w Wąwolnicy na nowoczesny model z funkcją recyklingu gotówki. Bankomat posiada wiele funkcji z których skorzystać mogą nie tylko klienci Banku Spółdzielczego w Nałęczowie, dodatkowo bankomat daje możliwość wykonania operacji online na rachunku, jak również:

    • Wypłaty gotówki
    • Wpłaty gotówki (jednorazowo do 300 banknotów)
    • Wykonywanie przelewów w oparciu o kod kreskowy lub zdefiniowanych w Internet Bankingu
    • Sprawdzenie zaplanowanych operacji
    • Sprawdzenie stanu rachunku i ostatnich operacji
    • Wydruk wyciągu
    • Doładowanie telefonów komórkowych prepaid
    • Zakładanie lokat
    • BLIK
    • Sm@rt wypłata – wypłata na telefon komórkowy
    • smartKARTA

     

    Klienci naszego banku mogą skorzystać z części tych funkcjonalności po uruchomieniu usługi - "Mój Rachunek". Uruchomienie usługi „Mój Rachunek” w bankomacie (jednorazowo):

    • Wprowadź kartę do czytnika bankomatu/wpłatomatu
    • Wprowadź PIN
    • Wybierz opcję „Odblokuj PIN”
    • Wybierz opcję "Aktywuj usługę Mój Rachunek"
    • Wprowadź hasło (jako hasło wpisać ten sam PIN dwukrotnie)
    • Naciśnij "Akceptuj"

    Promocyjny kredyt nawozowy

    Oprocentowanie TYLKO 4,9%!

     

    Reprezentatywny przykład:

    RRSO 6.621463% na dzień 07.04.2021r. dla całkowitej kwoty kredytu 10.000 zł, ze spłatą jednorazową na koniec okresu kredytowania, oprocentowanie stałe 4,9% w stosunku rocznym. Całkowity koszt kredytu 640 zł , w tym prowizja za przyznanie kredytu 1% tj.100 zł , opłata za rozpatrzenie wniosku 50 zł, odsetki 490 zł. Całkowita kwota do zapłaty 10.640 zł

     

    Zapraszamy do placówek naszego Banku:

    Centrala Tel. 815016637, 815016603, 815016636

    Filia Bełżyce  815173229,

    Filia Garbów 815019228,

    Filia Kurów 818811187,

    Filia Wąwolnica 818825019

     

    Pełna ulotka "Promocyjny kredyt nawozowy"

    Informacja prasowa w sprawie zmian do moratorium pozaustawowego („Stanowiska banków w zakresie ujednolicenia zasad oferowania narzędzi pomocowych dla klientów sektora bankowego”)

     

    Celem stosowania jednolitych zasad dot. moratoriów pozaustawowych dla sektora bankowego, z  uwzględnieniem specyfiki funkcjonowania sektora bankowości spółdzielczej Związek Banków Polskich oraz Krajowy Związek Banków Spółdzielczych wypracowały rozwiązania w zakresie ich stosowania dla mikro, małych średnich, dużych przedsiębiorców, podmiotów prowadzących działalność rolniczą oraz działalność agroturystyczną.

    Zmiana tabeli oprocentowania kredytów

    Bank Spółdzielczy w Nałęczowie uprzejmie informuje, że od dnia 22 lutego 2021r. zmianie ulega "Tabela oprocentowania kredytów w Banku Spółdzielczym w Nałęczowie".

    Szczegóły rozwiązań dla klientów indywidualnych ze względu na pandemię wirusa Covid-19

    Umożliwiamy bezpłatne zawieszenie spłaty rat kredytów dla klientów indywidualnych. Zawieszenie rat dotyczy kredytów hipotecznych, kredytów gotówkowych, kredytów mieszkaniowych zawartych do 13 marca  2020r.

    Regulaminy kredytowania aktualizacja

    Informujemy, że od dnia 10 lutego 2021r wchodzą w życie nowe Regulaminy kredytowania klientów indywidualnych w Banku Spółdzielczym w Nałęczowie (Regulamin kredytów gotówkowych, Regulamin kredytów w ROR i Regulamin  kredytów hipotecznych). Aktualne regulacje dostępne są na stronie:

    https://bsnaleczow.pl/wnioski-i-regulacje.html

     

    Wypłaty gotówkowe - awizowanie

    Bank Spółdzielczy informuje, że dokonał zmiany wysokości wypłat gotówkowych wymagających wcześniejszego awizowania. Od dnia 15.03.2021 roku zgłoszenia będą wymagały wypłaty gotówkowe przekraczające 30 000 PLN na jeden dzień roboczy przed dokonaniem wypłaty, a w przypadku waluty przekraczającej 5000 (EUR, USD, CHF, GBP) należy awizować co najmniej 3 dni robocze (do godz.12:00)  przed dokonaniem wypłaty. Jednocześnie zwracamy się z uprzejmą prośbą o zgłaszanie takich wypłat już od dnia dzisiejszego natomiast od dnia 15.03.2021 roku nie będzie możliwości wypłaty gotówki powyżej określonych kwot bez wcześniejszego zgłoszenia.

     

    Wypłaty można zgłaszać pod poniższymi numerami telefonów:

    Nałęczów: 815014504, 815014181

    Kurów: 818811187

    Garbów: 815019228

    Bełżyce: 815173229

    Wąwolnica: 818825019

    Zmiany w usłudze 3D Secure i realizacji transakcji kartami w Internecie

    Informujemy, że od stycznia 2021 r. wchodzi w życie zmiana przepisów prawa, która wymusza modyfikację usługi 3D Secure. Obecnie funkcjonująca w Banku Spółdzielczym w Nałęczowie wersja 3D Secure zostanie dostosowana tak, aby spełniała wymogi dotyczące silnego uwierzytelniania transakcji wynikające z Dyrektywy PSD2.

    Realizacja wymogu silnego uwierzytelniania będzie polegała na dodaniu, obok dziś funkcjonującego obowiązku podania jednorazowego kodu przesyłanego w formie SMS, drugiego obowiązkowego zabezpieczenia w postaci kodu PIN dedykowanego dla usługi 3D Secure. Zmiana zostanie wdrożona do końca stycznia 2021 r.

    Poniżej zamieszczamy odnośniki do krótkiej instrukcji pokazującą jak przebiega proces nadania kodu PIN w portalu KartoSFERA oraz jak wygląda uwierzytelnienie transakcji w ramach zmienionej usługi 3D Secure.

     Jak nadać PIN w KartoSFERZE

     Proces uwierzytelnienia transakcji

     

    Pełen artykuł dotyczący portalu KartoSFERA wraz z instrukcją znajduje się na dole strony pod linkiem: https://bsnaleczow.pl/karty-platnicze-indywidualne.html

     

    Uprzejmie informujemy, że Polski Fundusz Rozwoju wydłużył termin przedstawienia przez Przedsiębiorców, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej PFR dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy z 31 grudnia 2020 r. na dzień 31 stycznia 2021 r.

     

    Zmiana tabeli oprocentowania

    Bank Spółdzielczy w Nałęczowie uprzejmie informuje, że od dnia 01 stycznia 2021r. zmianie ulega "Tabela oprocentowania środków pieniężnych złotowych i walutowych w Banku Spółdzielczym w Nałęczowie".

    Aktualnie obowiązujące tabele oprocentowania znajdują się na stronie Banku.

    https://bsnaleczow.pl/prowizje-i-oprocentowanie.html

    Komunikat dla Beneficjentów Tarczy Finansowej PFR

    Uprzejmie przypominamy, że Przedsiębiorcy, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju zobowiązani są do przedstawienia w terminie do 31 grudnia 2020 r., w celu weryfikacji przez Bank, dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy.

    W przypadku, gdy Umowa została podpisana przez osobę umocowaną, w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności, dokumentami potwierdzającymi są:

    • informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu/pełnemu z Krajowego Rejestru Sądowego lub
    • wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

     

    Natomiast w sytuacji, gdy Umowę podpisała osoba inna niż umocowana według Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub firma posiada reprezentację wieloosobową, wymagane jest przedłożenie Pełnomocnictwa lub Oświadczenia.

    W/w dokumenty tj. Pełnomocnictwo albo Oświadczenie, należy opatrzyć podpisem kwalifikowanym elektronicznym lub poświadczyć podpisy notarialnie.

     

    Należy pamiętać, że:

    1. Pełnomocnictwo musi być opatrzone datą nie późniejszą niż dzień złożenia wniosku o subwencję. W przypadku tej samej daty, o ważności pełnomocnictwa decyduje godzina notarialnego poświadczenia podpisów lub złożenia ostatniego z wymaganych podpisów kwalifikowanych. W razie braku wskazania godziny poświadczenia notarialnego pełnomocnictwo udzielone w dacie złożenia wniosku nie będzie mogło być zaakceptowane;
    2. Oświadczenie musi zostać wystawione po dacie złożenia wniosku o subwencję finansową, jeśli wcześniej nie udzielono pełnomocnictwa osobie wnioskującej. Oświadczenie podpisuje osoba lub osoby umocowane według Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo pełnomocnik.

     

    Zarówno Pełnomocnictwo jak i Oświadczenie należy przedłożyć wraz z aktualnym/pełnym odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wydrukiem z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

     

    Dokumenty należy przedstawić w Banku za pośrednictwem jednego z niżej wymienionego kanału:

    1. W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym:
    • za pośrednictwem bankowości elektronicznej wchodząc na dedykowany Wniosek: https://online.bsnaleczow.pl/
    • na adres mailowy: info@bsnaleczow.pl
    1. W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) z podpisami notarialnie poświadczonymi:
    • osobiście w placówce Banku,
    • przesłać pocztą na adres Bank Spółdzielczy w Nałęczowie ul. 1 Maja 16, 24-150 Nałęczów.

    Wszystkie wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w Banku w nieprzekraczalnym terminie do 31 grudnia 2020 r.

     

    W przypadku niedopełnienia ww. obowiązku konsekwencją będzie wypowiedzenie Umowy przez Fundusz PFR.

     

    UWAGA !!!!

    Dla tych z Państwa, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą i osobiście zawarli Umowę, Bank samodzielnie pobierze z bazy Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wydruk potwierdzający umocowanie Beneficjenta oraz przedstawi go w bankowości elektronicznej we Wniosku Umocowanie do akceptacji Przedsiębiorcy. W tym przypadku Przedsiębiorcy nic nie muszą dostarczać do Banku. Wystarczy tylko, że zalogują się do swojej bankowości elektronicznej, wejdą na Wniosek Umocowanie i zatwierdzą przedstawione tam dane w terminie do dnia 31 grudnia 2020 r.

     

    Instrukcja składania wniosku umocowania beneficjenta.

    PIT-WZ

    Mamy przyjemność poinformować, że uruchomiliśmy możliwość sporządzenia zeznania podatkowego przez Internet Banking - PIT-WZ.

    Parking - nowe ceny

    Od dnia 31.03.2017r. obniżamy opłaty za parking z 4 zł na 3 zł za każdą rozpoczętą godzinę.

    Poznaj 500zł

    Narodowy Bank Polski wprowadził nowy banknot 500 zł

    Dobre bo Polskie

    Cykl telewizyjny pokazujący mocne strony polskiej przedsiębiorczości.

    Biznes Na Start

    BIZNES "Na Start" to nowy rachunek dla Klientów prowadzących działalność gospodarczą.

    Płatności Paybynet

    Bank Spółdzielczy w Nałęczowie udostępnia usługę Paybynet oferowaną przez Krajową Izbę Rozliczeniową już od kilku lat.

    Planet Plus

    Klienci Banków Spółdzielczych otrzymali kolejne nowoczesne narzędzie, które pozwoli w prosty sposób oszczędzać dodatkowe środki podczas zakupów w Internecie.

    Program Rodzina 500+

    Program Rodzina 500+ to systemowe wsparcie polskich rodzin. Zgodnie z programem, z pomocy państwa w wychowaniu dzieci skorzystają rodzice oraz opiekunowie dzieci w wieku do ukończenia 18 roku życia.

    System Zastrzegania Kart

    Bank Polskiej Spółdzielczości wraz z bankami spółdzielczymi przyłączył się do projektu organizowanego przez Związek Banków Polskich, którego celem było stworzenie jednego ogólnopolskiego numeru telefonu służącego do zastrzegania kart płatniczych.

    Zamknij x
    W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.