• Bank Spółdzielczy w Nałęczowie, ul. 1 Maja 16, 24-150 Nałęczów, e-mail: info@bsnaleczow.pl
  • Logowanie do bankowości
  • Sprawy bieżące

    STREFA KLIENTA 24H/7

     

    STREFA KLIENTA 24H to bezpieczne miejsce, w którym można wykonać samodzielnie operacje bankowe.

    Klienci Banku Spółdzielczego w Nałęczowie dodatkowo mają możliwość operacji online na rachunku:

    • Wypłaty gotówki
    • Wpłaty gotówki (wszystkie nominały banknotów, jednorazowo 200 szt.) 
    • Wykonywanie przelewów w oparciu o kod kreskowy lub zdefiniowanych w Internet Bankingu
    • Sprawdzenie zaplanowanych operacji
    • Sprawdzenie stanu rachunku i ostatnie operacje
    • Wydruk wyciągu
    • Doładowanie telefonów komórkowych prepaid
    • Zakładanie lokat
    • BLIK
    • Sm@rt wypłata – wypłata na telefon komórkowy

    Wkrótce:

    • spłaty/podgląd kredytów
    • inne

     

    STREFA KLIENTA 24H - Nałęczów, ul. Nowickiego 2 ("BELWEDER")

    Klienci naszego banku mogą skorzystać z tych funkcjonalności po uruchomieniu usługi - "Mój Rachunek".

    Uruchomienie usługi „Mój Rachunek” w bankomacie (jednorazowo):

    • Wprowadzić kartę do czytnika bankomatu/wpłatomatu
    • Wprowadzić PIN
    • Wybrać opcję „Odblokuj PIN”
    • Następnie opcja Aktywuj usługę Mój rachunek
    • Jako hasło wpisać ten sam PIN dwukrotnie
    • Nacisnąć Akceptuj

     

    wstecz
    Zamknij x
    W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.