• Bank Spółdzielczy w Nałęczowie, ul. 1 Maja 16, 24-150 Nałęczów, e-mail: info@bsnaleczow.pl
  • Logowanie do bankowości
  • Sprawy bieżące

    Usługa Mój Rachunek

     

     

    Bank Spółdzielczy w Nałęczowie wdrożył w bankomatach nowe usługi, z których już dziś mogą Państwo korzystać. W związku z powyższym zachęcamy do uruchomienia usługi „Mój Rachunek” w bankomacie. Usługę uruchamia się samodzielnie i jednorazowo w dowolnym bankomacie naszego banku. Nowe usługi mają na celu podniesienie bezpieczeństwa realizowanych transakcji online w bankomatach i udostępnienie Państwu dodatkowych, darmowych usług związanych z Państwa rachunkiem:

    • Wypłaty gotówki
    • Wpłaty gotówki (wszystkie nominały banknotów, jednorazowo 200 szt.)  - tylko we wpłatomacie
    • Wykonywanie przelewów w oparciu o kod kreskowy lub zdefiniowanych w Internet Bankingu
    • Sprawdzenie zaplanowanych operacji
    • Sprawdzenie stanu rachunku i ostatnie operacje
    • Wydruk wyciągu
    • Doładowanie telefonów komórkowych prepaid
    • Zakładanie lokat
    • BLIK
    • Sm@rt wypłata – wypłata na telefon komórkowy

    Wkrótce:

    • spłaty/podgląd kredytów
    • inne

    Zachęcamy do korzystania z usług w bankomatach Banku Spółdzielczego w Nałęczowie.

     

    Uruchomienie usługi „Mój Rachunek” w bankomacie (jednorazowo):

    • Wprowadzić kartę do czytnika bankomatu/wpłatomatu
    • Wprowadzić PIN
    • Wybrać opcję „Odblokuj PIN” *
    • Następnie opcja Aktywuj usługę Mój rachunek
    • Jako hasło wpisać ten sam PIN dwukrotnie *
    • Nacisnąć Akceptuj

     

    - Potwierdzenie:
       - Ekran
       - Drukarka
       - Brak

    wstecz
    Zamknij x
    W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.