Aplikacja mobilna Nasz Bank rozszerza system bankowości internetowej o obsługę mobilną.
Natywna aplikacja Nasz Bank, instalowana na telefonie jest rozszerzeniem systemów bankowości internetowej Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm, będąc ich integralną częścią. Aplikacja posiada intuicyjne interfejsy zgodne z standardem Google dla systemu Android oraz Apple dla systemu iOS. Dzięki temu użytkownicy wykorzystując dotychczasowe swoje doświadczenie, widząc elementy znane z innych aplikacji, nie muszą uczyć się obsługi "od nowa" i mogą korzystać z niej bez obaw. Udało nam się przy tym zachować nowoczesny wygląd aplikacji, stworzonej specjalnie dla klientów systemu bankowości internetowej. Proponowana aplikacja pozwoli korzystać z usług banku na urządzeniach mobilnych (telefony komórkowe typu smartfon, tablety) w wygodny sposób, za pomocą interfejsu dostosowanego do ekranów dotykowych obsługiwanych palcem.
Dzięki nowym funkcjom aplikacja umożliwia między innymi obsługę produktów bankowych, geolokalizację bankomatów i placówek banku, realizację przelewu QR, składanie zlecań sm@rt wypłat, obsługę powiadomień PUSH, logowanie biometryczne i inne.
Pierwszoplanowe funkcje aplikacji Nasz Bank:
Korzyści:
Autoryzacja mobilna
Aplikacja Nasz Bank, jako element systemów bankowości internetowej, może służyć do autoryzacji dyspozycji składanych w systemach Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm. Aplikacja zapewnia zgodną z dyrektywą PSD2, dodatkową, bezpieczną i wygodną autoryzację transakcji bankowych i dyspozycji składanych w systemie. Autoryzacja mobilna w aplikacji zastępuje jednorazowe hasła autoryzujące z kart kodów lub wysyłane w komunikatach SMS. Użytkownik systemu bankowości internetowej nie musi czekać na SMS i przepisywać haseł z telefonu do systemu w komputerze. Niezbędne dane do autoryzacji dyspozycji wysyłane są do aplikacji i wyświetlane jako powiadomienia na telefonie klienta. Wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji, żeby zatwierdzić lub odrzucić dyspozycję. Powiadomienia autoryzacyjne wysyłane są na telefon klienta nie zależnie od tego, czy aplikacja w danym momencie jest uruchomiona, czy też nie.
Użytkownik aplikacji ma możliwość wglądu w pełną historię zleceń autoryzujących wraz ze szczegółami autoryzowanych operacji powiązanych z rachunkiem.
Powiadomienia autoryzujące wysyłane są jako wiadomości PUSH, które nie generują kosztów dla banku i klienta. Komunikaty nie są dostępne dla innych aplikacji, dają pełną gwarancję bezpieczeństwa i autentyczności.
Instrukcja obsługi:
W celu aktywacji aplikacji mobilnej na urządzeniu należy w serwisie Internet Banking dodać urządzenie mobilne:
Ustawienia - KANAŁY DOSTĘPU I URZĄDZENIA dodać urządzenie:
-> -> ->
Po wprowadzeniu hasła autoryzacyjnego otrzymamy kod QR do zeskanowania w aplikacji mobilnej podczas jej aktywacji.
Aplikację mobilną instalujemy ze sklepu Google Play (Android) lub ze sklepu AppStore (iOS).
Google Play (Android)
Aplikacja mobilna Nasz Bank (Android) - Klient instytucjonalny
Apple AppStore (iOS)
Aplikacja mobilna Nasz Bank (iOS) - Klient instytucjonalny
Polityka prywatności:
Aplikacja mobilna BS Nałęczów (Aplikacja) została wyprodukowana dla Klientów Banku Spółdzielczego w Nałęczowie (Bank) przez Zakład Usług Informatycznych NOVUM Sp. z o.o. z siedzibą w Łomży (Novum), w Polsce. Aplikacja umożliwia dostęp do usług Banku Spółdzielczego z urządzenia mobilnego.