• Bank Spółdzielczy w Nałęczowie, ul. 1 Maja 16, 24-150 Nałęczów, e-mail: info@bsnaleczow.pl
  • Logowanie do bankowości
  • Internet Banking

    Aplikacja mobilna Nasz Bank Junior (Android, iOS)

     

    Przedstawiamy Państwu aplikację mobilną Nasz Bank Junior wymaganą do uruchomienia Bankowości dla najmłodszych.

    System bankowości internetowej - Internet Banking w ramach swoich funkcji pozwala uruchomić Bankowość dla najmłodszych w oparciu o aplikację mobilną Nasz Bank Junior, która zastępuje oferowaną od ponad 10 lat aplikację Novum-13.

    Nasz Bank Junior to połączenie edukacji i zabawy poprzez  oszczędzanie. Dzięki aplikacji dzieci mają możliwość nauczyć się, pod nadzorem rodzica i nauczyciela, świadomego oszczędzania i zarządzania gromadzonymi pieniędzmi oraz zdobyć praktyczną umiejętność obsługi konta w banku spółdzielczym. Aplikacja pomaga uczyć dzieci odpowiedzialności i systematyczności, wprowadzić w świat bankowości elektronicznej.

     

    W nowej aplikacji Nasz Bank Junior na szczególną uwagę zasługują

    • płatności i wypłaty BLIK ,
    • obsługa kart bankowych  (od wersji 1.1),
    • możliwość  ustalania przez rodzica limitów  płatności BLIK (zmiany wprowadzane poprzez bankowość internetową lub aplikację mobilną rodzica),
    • zasilanie przez rodzica  konta dziecka, przedpłaconej karty bankowej i telefonu na kartę,
    • integracja aplikacji  dziecka Nasz Bank Junior z aplikacją rodzica Nasz Bank,
    • obsługa SKO  dostępna również dla dzieci, których rodzice nie posiadają konta w banku spółdzielczym,
    • nowy interfejs  intuicyjny dla dzieci.

     

     

    Zestawienie pierwszoplanowych funkcji aplikacji Nasz Bank Junior

    • obsługa rachunku dziecka w ramach konta rodzica,
    • zakładanie wirtualnych skarbonek,
    • nauka oszczędzania poprzez planowanie, określanie celów, kwot i czasu oszczędzania, wyznaczanie terminu kolejnych wpłat i wypłat,
    • edukacja poprzez uczestnictwo w programie Szkolnych Akcji Oszczędzania (SKO),
    • dowolne rozdzielanie środków pomiędzy rachunkiem, skarbonkami i SKO, kontrola stanu skarbonek i SKO, likwidacja skarbonek, wpłaty i wypłaty;
    • wygodna kontrola gromadzonych środków, historii operacji, otrzymywanych wiadomości,
    • realizacja usług BLIK, pod kontrolą i z akceptacją rodzica – płatności w sklepach stacjonarnych, sklepach internetowych, wypłaty gotówki w bankomatach,
    • integracja z aplikacją mobilną i kontem systemu bankowości internetowej rodzica,
    • pełna kontrola rodzica nad kontem dziecka, oszczędnościami, wydatkami, itp.,
    • zarządzanie przez rodzica limitami płatności BLIK i płatności kartą (zmiany wprowadzane poprzez bankowość internetową lub aplikację mobilną rodzica),
    • zasilenia przez rodzica konta dziecka, przedpłaconej karty bankowej i telefonu na kartę,
    • integracja aplikacji z serwisem Szkolnych Akcji Oszczędzania (SKO),
    • obsługa SKO dostępna również dla dzieci, których rodzice nie posiadają rachunku w banku spółdzielczym,
    • mapa nagród – automatyczne nagradzanie za aktywności i efektywne oszczędzanie, dostęp do dodatkowych ustawień aplikacji jako nagroda,
    • wygodna obsługa aplikacji dzięki nowoczesnemu i intuicyjnemu interfejsowi,
    • obsługa wielu profili - współdzielenie aplikacji do obsługi kilkorga dzieci na jednym urządzeniu.
    • wprowadzanie dzieci w tajniki bankowości,
    • integracja obsługi Szkolnych Akcji Oszczędzania z aplikacja bankową,
    • wsparcie szkół przez pracowników banku,
    • elektroniczne prowadzenie dokumentacji Szkolnych Akcji Oszczędzania,
    • możliwość korzystania z aplikacji utrzymywanej w sklepach Google Play i AppStore przez NOVUM,

     

    Wybrane funkcje aplikacji Nasz Bank Junior

     

     

    Wirtualne skarbonki

    Aplikacja w ramach rachunku rodzica umożliwia dzieciom odkładać pieniądze w wirtualnych skarbonkach. Dzieci w łatwy sposób mogą zakładać skarbonki, zaplanować cel i wymaganą kwotę oszczędzania, ustalić datę zakończenia oszczędzania, nadać własną nazwę i oznaczyć grafiką oraz dokonywać wpłat.

    Skarbonki w dowolnym czasie można likwidować, a znajdujące się w nich oszczędności będą dostępne na rachunku.

    Usługi BLIK

    W aplikacji dostępne są usługi BLIK, w ramach których, dzieci pod pełną kontrolą rodzica mają możliwość płacenia w sklepach stacjonarnych poprzez terminal płatniczy (POS), sklepach internetowych poprzez serwisy www oraz wypłacać gotówkę w bankomatach. Zainicjowana przez dziecko transakcja poprzedzona jest wysłaniem do aplikacji rodzica prośby o wygenerowanie i udostępnienie kodu BLIK, a następnie zatwierdzona jest akceptacją rodzica

     

     

    Kontrola środków i weryfikacja historii operacji

    Dla szybkiej i wygodnej kontroli zgromadzonych i dostępnych środków na głównym ekranie aplikacji prezentowane są: saldo rachunku, stopień realizacji założonych celów oszczędzania (procentowo i graficznie) oraz kwota odłożona na koncie Szkolnych Akcji Oszczędzania (SKO).

    Z tego miejsca użytkownik szybko przejdzie do usług BLIK, zarządzania kartą, rejestru operacji historycznych oraz Szkolnych Akcji Oszczędzania (SKO).

    Zaawansowane filtry pozwalają wyszukać i przeglądać operacje historyczne na rachunku.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Doładowania telefonu na kartę

    Aplikacja umożliwia dzieciom przesłać prośbę o doładowanie telefonu na kartę w postaci komunikatu widocznego w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej rodzica Nasz Bank. Rodzic dokonując akceptacji korzysta z automatycznie wypełnionej przez system formatki doładowania telefonu.

    Zabezpieczenie systemu ogranicza możliwość wysyłania więcej niż jednej prośby dziennie.

     

     

    Mapa nagród

    Aktywność dziecka podczas regularnego korzystania z aplikacji nagradzana jest automatycznie promocyjnymi gwiazdkami i pucharami, których odpowiednie liczby odblokują kolejne punkty z mapy nagród, np. dodatkowe tła, kolory i awatary.

    Nagradzane są przeprowadzone płatności BLIKEM, płatności kartą, wpłaty na konto, efektywne oszczędzanie, urodziny dziecka, itp.

     

     

     

                 

     

     

    Instalacja i uruchomienie

    Aplikacja Nasz Bank Junior jest elementem systemu bankowości internetowej – Internet Banking i nie może funkcjonować w banku samodzielnie. Aplikacja przeznaczona jest dla dzieci i podopiecznych klientów, będących użytkownikami systemu bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej Nasz Bank (aplikacja rodzica - Nasz Bank jest niezbędna do obsługi usług BLIK; rodzic z aplikacji udostępnia kod BLIK oraz akceptuje płatność; aplikacja pozwala zarządzać kontem i aplikacją dziecka).

    Nowa aplikacja Nasz Bank Junior pozwala korzystać z obsługi SKO również dzieciom, których rodzice nie posiadają konta w banku spółdzielczym lub nie korzystają z systemu bankowości internetowej.

    Aplikacja dostępna jest bezpłatnie dla systemów Android oraz iOS (dla iPhone’ów), odpowiednio w sklepach: Google Play i AppStore pod nazwą Nasz Bank Junior.

     

     

     

     

     

     

    Tabela_prowizji_-_klienci_indywidualniInstrukcja do aplikacji mobilnej Nasz Bank Junior - przewodnik użytkownika

     

    wstecz
    Zamknij x
    W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.