Przedstawiamy Państwu aplikację mobilną Nasz Bank Junior wymaganą do uruchomienia Bankowości dla najmłodszych.
System bankowości internetowej - Internet Banking w ramach swoich funkcji pozwala uruchomić Bankowość dla najmłodszych w oparciu o aplikację mobilną Nasz Bank Junior, która zastępuje oferowaną od ponad 10 lat aplikację Novum-13.
Nasz Bank Junior to połączenie edukacji i zabawy poprzez oszczędzanie. Dzięki aplikacji dzieci mają możliwość nauczyć się, pod nadzorem rodzica i nauczyciela, świadomego oszczędzania i zarządzania gromadzonymi pieniędzmi oraz zdobyć praktyczną umiejętność obsługi konta w banku spółdzielczym. Aplikacja pomaga uczyć dzieci odpowiedzialności i systematyczności, wprowadzić w świat bankowości elektronicznej.
Aplikacja w ramach rachunku rodzica umożliwia dzieciom odkładać pieniądze w wirtualnych skarbonkach. Dzieci w łatwy sposób mogą zakładać skarbonki, zaplanować cel i wymaganą kwotę oszczędzania, ustalić datę zakończenia oszczędzania, nadać własną nazwę i oznaczyć grafiką oraz dokonywać wpłat.
Skarbonki w dowolnym czasie można likwidować, a znajdujące się w nich oszczędności będą dostępne na rachunku.
W aplikacji dostępne są usługi BLIK, w ramach których, dzieci pod pełną kontrolą rodzica mają możliwość płacenia w sklepach stacjonarnych poprzez terminal płatniczy (POS), sklepach internetowych poprzez serwisy www oraz wypłacać gotówkę w bankomatach. Zainicjowana przez dziecko transakcja poprzedzona jest wysłaniem do aplikacji rodzica prośby o wygenerowanie i udostępnienie kodu BLIK, a następnie zatwierdzona jest akceptacją rodzica
Dla szybkiej i wygodnej kontroli zgromadzonych i dostępnych środków na głównym ekranie aplikacji prezentowane są: saldo rachunku, stopień realizacji założonych celów oszczędzania (procentowo i graficznie) oraz kwota odłożona na koncie Szkolnych Akcji Oszczędzania (SKO).
Z tego miejsca użytkownik szybko przejdzie do usług BLIK, zarządzania kartą, rejestru operacji historycznych oraz Szkolnych Akcji Oszczędzania (SKO).
Zaawansowane filtry pozwalają wyszukać i przeglądać operacje historyczne na rachunku.
Aplikacja umożliwia dzieciom przesłać prośbę o doładowanie telefonu na kartę w postaci komunikatu widocznego w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej rodzica Nasz Bank. Rodzic dokonując akceptacji korzysta z automatycznie wypełnionej przez system formatki doładowania telefonu.
Zabezpieczenie systemu ogranicza możliwość wysyłania więcej niż jednej prośby dziennie.
Aktywność dziecka podczas regularnego korzystania z aplikacji nagradzana jest automatycznie promocyjnymi gwiazdkami i pucharami, których odpowiednie liczby odblokują kolejne punkty z mapy nagród, np. dodatkowe tła, kolory i awatary.
Nagradzane są przeprowadzone płatności BLIKEM, płatności kartą, wpłaty na konto, efektywne oszczędzanie, urodziny dziecka, itp.
Aplikacja Nasz Bank Junior jest elementem systemu bankowości internetowej – Internet Banking i nie może funkcjonować w banku samodzielnie. Aplikacja przeznaczona jest dla dzieci i podopiecznych klientów, będących użytkownikami systemu bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej Nasz Bank (aplikacja rodzica - Nasz Bank jest niezbędna do obsługi usług BLIK; rodzic z aplikacji udostępnia kod BLIK oraz akceptuje płatność; aplikacja pozwala zarządzać kontem i aplikacją dziecka).
Nowa aplikacja Nasz Bank Junior pozwala korzystać z obsługi SKO również dzieciom, których rodzice nie posiadają konta w banku spółdzielczym lub nie korzystają z systemu bankowości internetowej.
Aplikacja dostępna jest bezpłatnie dla systemów Android oraz iOS (dla iPhone’ów), odpowiednio w sklepach: Google Play i AppStore pod nazwą Nasz Bank Junior.
Instrukcja do aplikacji mobilnej Nasz Bank Junior - przewodnik użytkownika