Aktywacja usługi Teleserwis
Po zalogowaniu do systemu Internet Banking, należy wybrać Ustawienia/KANAŁY DOSTĘPU I URZĄDZENIA/Teleserwis Aktywuj i wpisać utworzone przez siebie hasło (8 cyfr).
Posiadając hasło do usługi Teleserwis i dzwoniąc na numer Bankofonu (81 466 78 28), po podaniu loginu Internet Bankingu oraz wybranych cyfr telekodu można ustawić nowe tymczasowe hasło do usługi Internet Banking. Uwaga: Hasło ustawione w Teleserwisie ze względu na fakt, że zawiera tylko znaki numeryczne jest słabsze i dlatego będzie ważne przez 15 min. Po zalogowaniu w Internet Bankingu z wykorzystaniem hasła ustalonego poprzez Teleserwis, klient zostanie poproszony o jego zmianę.
Zmiana hasła za pomocą usługi Teleserwis powoduje, że parametry (jeśli były ustawione wcześniej) takie jak kod uwierzytelnienia do haseł sms oraz silne uwierzytelnienie podczas logowania są kasowane. Kolejne logowanie wymusza ustawienie nowego kodu uwierzytelnienia
W przypadku gdy jest ustawiony sposób autoryzacji operacji jako autoryzacja mobilna, to zmiana hasła za pomocą usługi Teleserwis resetuje to ustawienie i autoryzacja będzie możliwa poprzez hasła sms. Aby wrócić do autoryzacji mobilnej należy włączyć ją w Aplikacji.