• Bank Spółdzielczy w Nałęczowie, ul. 1 Maja 16, 24-150 Nałęczów, e-mail: info@bsnaleczow.pl
  • Logowanie do bankowości
  • Bezpieczeństwo

    Wskazówki - jak unikać problemów z płatnościami kartą podczas wyjazdów zagranicznych

    Z uwagi na zbliżający się okres wakacyjny a tym samym czas wzmożonych wyjazdów przekazujemy Państwu wskazówki, które pomogą unikać problemów płatnościami kartą zwłaszcza podczas podróży zagranicznych.

    Alternatywny środek płatniczy:
    Wybierając się w podróż Klient jeżeli ma taką możliwość powinien zabrać ze sobą co najmniej dwie karty płatnicze najlepiej jedną z logo VISA, a drugą MasterCard. Dodatkowo warto zaopatrzyć się w gotówkę w lokalnej walucie ponieważ, nie w każdym miejscu można dokonać płatności kartą i nie wszystkie karty płatnicze mogą być w danym kraju akceptowane.

    Aktualizacja danych kontaktowych:
    Dane kontaktowe zwłaszcza numer telefonu są szczególnie ważne w przypadku kiedy transakcja zostanie wytypowana jako potencjalnie fraudowa. Niezbędna jest wówczas możliwość jak najszybszego kontaktu Klienta z Bankiem aby niepotrzebnie nie blokować karty, a tym samym nie uniemożliwiać dokonania kolejnych transakcji. Prosimy zatem aby dane kontaktowe były na bieżąco aktualizowane.

    Transakcje przy użyciu cyfrowych portfeli:
    Obecnie najwięcej transakcji oszukańczych jest dokonywanych za pomocą stokenizowanych (zwirtualizowanych) kart. Z uwagi na wysokie ryzyko fraudów oraz dbałość o bezpieczeństwo,
    transakcje cyfrowymi portfelami w szczególności w krajach spoza EOG podlegają stałemu monitorowaniu i w przypadku zakwalifikowania płatności do grupy podejrzanych może dojść
    do odrzucania transakcji i blokowania tokena.
    Dodatkowo w niektórych rejonach świata mogą występować problemy z akceptacją tego rodzaju płatności, a w przypadku awarii systemu lub utraty połączenia internetowego, dostęp
    do środków jest niemożliwy.
    Rekomendujemy zatem aby płatności poza granicami Polski w terminalach pos i bankomatach Klienci wykonywali przy użyciu plastiku karty. Jednocześnie informujemy, iż w przypadku kiedy transakcja przy użyciu funkcji zbliżeniowej zostanie odrzucona należy ją ponowić wkładając kartę do terminala/ bankomatu i zatwierdzić kodem PIN.

    Poinformowanie Banku o planowanej podroży:
    Zachęcamy aby Klienci przekazywali do Banku informację o planowanej zagranicznej podróży (w jakim terminie oraz w jakich krajach Klient planuje przebywać) zwłaszcza jeśli wybierają się do kraju poza EOG. Informacja ta może uchronić przed oznaczeniem wszystkich płatności jako potencjalnego oszustwa a tym samym ich odrzuceniem.

    Przypominamy, iż przypadku jakichkolwiek problemów z dokonaniem płatności kartą mają Państwo możliwość uzyskania pomocy na Infolinii, czynnej 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.

     

    Oferta > Klienci indywidualni > Karty płatnicze > Kartosfera

    wstecz
    Zamknij x
    W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.