• Bank Spółdzielczy w Nałęczowie, ul. 1 Maja 16, 24-150 Nałęczów, e-mail: info@bsnaleczow.pl
  • Logowanie do bankowości
  • Bankomaty

    Lokalizacje bankomatów i Stref 24H

    Poniżej znajdą Państwo dokładne adresy naszych bankomatów i wpłatomatów (STREFA 24H):

    • Nałęczów, ul. 1 Maja 16 - bankomat,
    • Nałęczów, ul. Nowickiego 2 - bankomat/wpłatomat - (STREFA 24H),
    • Kurów, ul. Kosciuszki 2 - bankomat/wpłatomat - (STREFA 24H),
    • Wąwolnica, ul. Lubelska 5 - bankomat/wpłatomat - (STREFA 24H),
    • Bełżyce, ul. Bychawska 1 - bankomat,
    • Garbów, ul. Młyńska 1F - bankomat,
    • Miłocin, 6A. - bankomat,

    Usługi w bankomatach i wpłatomatach

     

    Poprzez sieć naszych bankomatów i wpłatomatów masz zagwarantowany szybki dostęp do Twoich pieniędzy. Wypłacisz je w kilka chwil, możesz również wypłacić pieniądze za pomocą np: Sm@rt Wypłaty.

     

    W bankomatach i wpłatomatach wykonasz takie operacje jak:

    • wypłata gotówki
    • wpłata gotówki na własny rachunek *
    • sprawdzenie zaplanowanych operacji
    • sprawdzenie stanu rachunku i ostatnich operacji
    • wydruk wyciągu
    • doładowanie telefonów pre-paid
    • założenie lokat
    • opłata BLIKiem, dostępne dla wszystkich bez użycia karty
    • wypłata na telefon poprzez Sm@rt Wypłatę
    • wypłata bez dotykania bankomatu poprzez usługę smartKarta w aplikacji mobilnej NaszBank
    • spłata i podgląd kredytów *
    • wykonanie przelewów w oparciu o kod kreskowy lub zdefiniowany w Internet Bankingu *
    • zmiana PIN, odblokowanie PIN *

     

    * funkcja dostępna we wpłatomatach po uruchomieniu usługi "Mój rachunek"

     

    Jednorazowe uruchomienie usługi „Mój Rachunek” w bankomacie:

    • Wprowadzić kartę do czytnika bankomatu/wpłatomatu,
    • Wprowadzić PIN,
    • Wybrać opcję „Odblokuj PIN” *,
    • Wybrać opcję "Aktywuj usługę Mój rachunek",
    • Jako hasło wpisać ten sam PIN dwukrotnie *,
    • Nacisnąć "Akceptuj"

     

    * Potwierdzenie: Ekran, Drukarka, Brak

    Bezpieczeństwo korzystania z bankomatów

    Zapoznaj się z poniższymi wskazówkami i zawsze się do nich stosuj:

    • Zwróc uwagę na otoczenie wokół bankomatu. Sprawdź, czy osoba oczekująca za Tobą jest w odpowiedniej odległości.
    • Jeżeli ktoś robi sztuczny tłok, anuluj transakcję i przejdź do innego bankomatu lub placówki banku.
    • Jak najczęściej używaj tego samego bankomatu dzięki temu łatwiej zauważysz różnice w wyglądzie, które mogą wynikać z obcej modyfikacji na bankomacie.
    • Gdy dostrzeżesz widoczne ślady modyfikacji bądź manipulacji, nie używaj bankomatu i niezwłocznie powiadom nas o tym zdarzeniu.
    • Nie zbliżaj się za blisko do osoby korzystającej z bankomatu. Zachowaj odstęp około 2 metrów i poczekaj, aż osoba dokończy transakcje.
    • Nie wprowadzaj kart do czytnika „na siłę". Problem z włożeniem karty może wynikać z awarii czytnika lub zamontowania obcego elementu tzw. nakładki.
    • Podczas transakcji stój blisko bankomatu.
    • Wprowadzając PIN zasłaniaj klawiaturę, uniemożliwiając podejrzenie.
    • Jeżeli bankomat zatrzyma kartę, powiadom Bank.
    • Nie korzystaj z pomocy nieznajomych. Po skończonej transakcji schowaj pieniądze i kartę, zanim odejdziesz od bankomatu.
    • Jeżeli zauważysz podejrzane zachowanie przy bankomacie, odejdź od bankomatu na bezpieczną odległość i natychmiast powiadom Bank.
    Zamknij x
    W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.