Zarząd tworząc strategię uwzględnił w jej treści oczekiwania najważniejszych podmiotów związanych z Bankiem lub wpływających na jego działanie, w tym przede wszystkim członków Banku, klientów i szerzej społeczności lokalnej, instytucji nadzorczych i regulacyjnych, a także pracowników Banku, których wsparcie i zaangażowanie jest kluczowe dla powodzenia planów dalszego rozwoju. Uwzględniamy szanse i wyzwania związane z obecnym i przewidywanym stanem rynku, a także zmieniającą się sytuacją ekonomiczną. Zamierzamy budować przyszłość Banku w oparciu o przychylną pomoc naszych członków, tradycyjne związki z naszą społecznością lokalną, wykorzystanie i rozwój potencjału wewnętrznego Banku, w tym rosnących kompetencji naszych pracowników, a także poprzez wykorzystanie siły Zrzeszenia Banku Polskiej Spółdzielczości i udziału w realizacji jego strategii.
Strategia Banku Spółdzielczego w Nałęczowie